Za turistikou i wellness do polských Krkonoš: pobyt se stravou v apartmánu pro pár či rodinu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
dobry den chci se zeptat zda je u vas mozny pobyt pro 2 osoby od 5.7 do 7.7 2024 dekuju moc seidlerova
Hezký den, milá Lucie, děkuji za váš dotaz. Moc mě to mrzí, avšak v tomto termínu je hotel již plně obsazen. Doporučím vám si při vyhledávání zadat přímo vámi žádaný termín. S přáním krásného dne, Johana
Hezký den, je v apartmánu premium k dispozici mikrovlnná trouba? Případně někde jinde v hotelu pro ohřátí dětského příkrmu? Děkuji
Hezký den, milá Nikolo, děkuji za váš dotaz. Na žádném pokoji v hotelu se nenachází mikrovlnka. Apartmány mají pouze kuchyňské kouty vybavené indukčním vařičem a nádobím a hrnci. S přáním krásného dne, Johana
Dobrý den, rádi bychom se k vám vydali s přáteli na dovolenou a chtěla bych se zeptat zda by šla dovolená zarezervovat jako dvě rodiny s třemi malými dětmi? Děkuji za odpověď.
Proszę o podanie terminu. Wiek dzieci oraz czy oferta miałaby być ze
śnadaniem czy śniadaniem i obiadokolacją.
Dobrý den, kam všude můžou děti ve wellnessu? To že nemůžou do saun
je zřejmé.
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Martino, děkuji za váš dotaz.
Děti nemohou využívat wellness zónu od 20:00 a jak jste již uvedla, tak nemohou využívat saunu.
S přáním krásného dne, Klára.
Dobrý den,
je nutno si parkování rezervovat dopředu, nebo stačí zaplatit v den
příjezdu? A v případě, že to bude v den příjezdu, tak se platí na
hotelu nebo je v ulicích parkovací automat?
Děkuji.
Dobré odpoledne,
Nabízíme dva typy parkování:
– Venkovní 40 PLN/ za den
– Garážované 100 PLN/den (nutná rezervace)
S pozdravem
Agnieszka Stępka
Dobrý den, bude v termínu 24.-26.5. Vše v provozu ? Dětský bazén, herna ATd. Předem děkuji.
Dobrý den, Tomáši,
pro tyto informace vám doporučím se individuálně obrátit přímo na poskytovatele služby na emailové adrese rezerwacja.online@platinum-mountain.pl, nebo na tel. čísle +48 75 629 99 00. V tuto chvíli každopádně neevidujeme žádné výpadky služeb.
S přáním hezkého zbytku dne, Klára.
Dobrý den, zakoupili jsme pobyt včetně SPA voucheru. Je nutné rezervovat masáže dopředu nebo stačí v den příjezdu (pobyt je jen na 2 noci)? Děkuji.
Dobrý večer,
bylo by dobré si masáže objednat ještě před příjezdem. Můžete tak
učinit na telefonním čísle SPA +48 756 299 904 nebo e-mailem na adrese
spa@platinum-mountain.pl.
Dobry den, jaky je prosim rozdil mezi apartmanem standard a apartmanem premium s ohledem na kuchynsky kout? Je stejne vybeveni kuchynskeho koutu v obou apartmanech? Dekuji
Dobrý den, Martino,
děkuji Vám za dotaz.
U obou apartmánů je kuchyňský kout i vybavení stejné.
S přáním krásného dne,
Kačka.
Dobry den,
v obdobi od cervna do srpna se mi zobrazuje na vyber jen jeden typ
pokoje-apartman premium. Apartman standard neni tedy vubec k dispozici? A je
prosim v apartmanu premium k dispozici varna deska, lednice a nadobi?
Dekuji
Lucie
Hezký den, milá Lucie, děkuji za váš dotaz. V případě, že se vám daný typ pokoje nezobrazuje, není ve vámi vybraném termínu volný. Apartmán Premium je s kuchyňským koutem (lednička, set na přípravu kávy a čaje). S přáním krásného dne, Johana
Dobrý den, je k dispozici i venkovní dětské hřiště. Děkuji za odpověď.
Dobré odpoledne,
máme dětské hřiště ve venkovním areálu.
S pozdravem
Agnieszka Stępka
Hello, is there microwave, cooker and dishes in all types of apartments(
apartment standard, apartment premium, apartment suite??
Thank you.
Dobrý den, Lucie,
děkuji za váš dotaz.
Dle informací přímo od ubytování mají apartmány Standard kuchyňský kout s dvouzónovou indukční varnou deskou, lednicí, hrnci, pánvemi, příbory, nádobím a sklenicemi.
S přáním hezkého zbytku dne, Klára.
Dobrý den, rádi bychom využili pobyt jako 2 dospělí a celkem 4 děti (3 děti 3lete a 1 dítě 7 let), bez nároků na lůžko. Případně si vezmeme vlastní dětskou postýlku. Je toto možné v apartmánu premium? Variantu 4 děti mi to bohužel nechce povolit. Předpokládám že by to neměl být problém, když děti do 5 let jsou zdatma.. Děkuji za odpověď. Jasná.
Dobré ráno,
Děti do 5 let mají v našem hotelu pobyt zdarma. Stačí, když je
zaregistrujete při rezervaci.
S pozdravem
Agnieszka Stępka
Dobrý den dorozumím se Česky? Děkuji
Dobrý den, Ivane,
na hotelu se domluvíte anglicky, nebo polsky.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den v kolik můžeme přijet na hotel?
Dobré ráno,
.Hotelový den začíná od 16:00.
.Pozdravuji vás z celého srdce
.Agnes Stępka
.Dobrý den, bude v termínu od 22.3. – 24.3.2024 v hotelu vše dle fotek k dispozici? Především mi jde o dětský bazén a hernu. Děkuji.
Dobré ráno,
.Všechny aktivity během vašeho pobytu budou k dispozici.
.Pozdravy
Dariusz Lipowski
.Dobrý den,
jak je to s poplatkem za úklid, je nutné tuto službu využít?
Jak daleko je vzdáleny standardní apartmán od hlavní budovy ?
Krásný den, Mario, děkuji vám za dotaz. Využít úklidové služby povinné není. Nejvzdálenější apartmány jsou skutečně jen pár minut chůze do hlavní budovy, nejedná se o žádnou dlouhou trasu :) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, bohužel jsem nenašla časy, ve kterých se podává snídaně a večeře. Děkuji
Dobré ráno,
.Snídaně se podává od 7:00 do 10:30 a večeře od 16:00 do 19:00.
.Přivítejte se s námi
.Agnes Stępka
.Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jestli jsou v apartmánu premium dva oddělené pokoje
a jestli jsou přístupné s kočárkem? A pochopila jsem správně, že jsou
od hlavní budovy vzdáleny cca 300 metrů?
Děkuji.
Dobrý den, Terezo, děkuji za dotaz.
Apartmá Premium se nachází přibližně 100 až 300 metrů od hlavní budovy hotelu. Apartmán Premium se skládá z obývacího pokoje s kuchyňským koutem a oddělené ložnice. Byt je bezbariérově přístupný.
S přáním hezkého dne, Eva
Dobrý den,
chceme si vzít sebou vlastní elektrokola, je v rámci hotelu nějaká
možnost uskladnění kol?
Děkuji za odpověď.
S.D.
Krásný den, Stanko, děkuji vám za dotaz. Ano, kolárna je na hotelu k dispozici :) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, u apartmánu Standart jsou dva pokoje oddělené dveřmi? Děkuji
Dobrý den, Michaelo,
apartmán Standard disponuje ložnicí, která je oddělená dveřmi od obývacího pokoje, kde je rozkládací pohovka jako přistýlka.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, mám dotaz zda je premium apartmán součástí hlavní budovy? Případně jak vzdálená je restaurace a wellness? Dočetla jsem se, že na AP nejsou k dispozici župany, lze za poplatek půjčit? Děkuji.
Dobrý den, Veroniko,
dle informací od hotelu jsou apartmány premium umístěny budovách vzdálených 100 až 300 metrů od hotelové budovy.
V lázeňské části si můžete zapůjčit župan za 50 PLN na celý pobyt. Při zapůjčení se vybírá záloha ve výši 200 PLN.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den. Parkování je za poplatek?
Děkuji
Dobrý den, Dito, děkuji za váš dotaz.
Parkování je zajištěno s poplatkem 40 PLN/den. :-)
Přeji vám hezký den!
Ivett, Slevomat
Dobrý den, jsou k dispozici na pokoji župany? Děkuji
Hezký den, děkuji za váš dotaz. Župany jsou k dispozici pouze v běžných pokojích, v apartmánech k dispozici nejsou. S přáním krásného dne, Johanka:)
Dobrý den,
check in je od 16:00 hodin. Je možné využít bazén a zázemí (např. herna)
již před check in? Děkuji, Vrbová
Dobré ráno,
.Před ubytováním můžete využít hotelové zařízení.
.Pozdravy,
.Rezervační oddělení hotelu Platinum Mountain
.dobrý den
zadala jsem dle zadání počet osob a dětí. Problém je že máme tři děti
a to poslední 17 leté už nejde zadat. Jak toto řešit. Je tam možnost
nějaké rozkládací pohovky? děkuji
Dobré ráno, všechny naše pokoje jsou maximálně pro 4 osoby. Další postel přidat nemůžeme. Pro 5 osob si prosím zarezervujte dva pokoje.
S pozdravem
Agnieszka Stępka
Dobrý den,
máme zakoupený voucher pobyt na termín 6.3. – 8.3.2024, v daném termínu
ze zvlášť závažných důvodů nemůžeme odjet. S hotelem jsme
komunikovali s prosbou jiného termínu, samozřejmě počítáme s doplatkem
k ceně. Kontakt v hotelu odpověděl záporně, poprosím o radu, jak dále
postupovat, musíme nechat pobyt propadnout?
Děkuji za odpověď. Lenka Kadlecová
Dobrý den, Lenko,
dle storno podmínek nelze pobyt s již rezervovaným termínem stornovat ani refundovat.
Můžete se na nás ale obrátit na emailové adrese podpora@slevomat.cz, nebo na tel. čísle +420 222 745 354 i s kódem voucheru, abychom mohli situaci případně prověřit.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jestli je v apartmánu standard k dispozici el. sporák, příp. nádobí na přípravu rychlého oběda. Velmi děkuji za Vaši odpověď.
Dobrý den, Jitko,
ano, dle informací přímo od ubytování mají tyto apartmány kuchyňský kout s dvouzónovou indukční varnou deskou, lednicí, hrnci, pánvemi, příbory, nádobím a sklenicemi.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den,
ještě jeden dotaz:
Již jsem psala, pobyt od 5.3 do 8.3.2024
Na voucheru je poplatek, klidová služba 150 PLN (tj. cca 1060 CZK). Není to
málo, když se do pokojů chodí hosté pouze vyspat. Doufám, že to je za
celý pobyt, nikoliv za den. Nikde se mi nestalo, že by byl úklid hrazen takto
samostatně.
Děkuji za reakci, Heleča
Krásný den, Helčo, děkuji vám za dotaz. Příplatkovou službu za úklid ale nemusíte využít, je to čistě na vás :) Hotel sama navštěvuji a nikdy mi bez mého požádání nebyl tento poplatek účtován. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
voucher máme uhrazený za 2 os a 1 dítě (5.3. – 8.3.2024).
Jelikož jsou požadovány vedlejší poplatky, které nejsou součástí
voucheru (pobytový poplatek za os/noc a parkovné), v jaké měně jsou
splatné (polskými zlotými, nebo i českými korunami, popř. v eurech)?
Děkuji za včasnou reakci, Helča
Krásný den, Helčo, děkuji vám za dotaz. Na recepci je možné příplatky hradit kartou či platit ve zlotých. Mějte moc hezký den, Kristýna
Hezký den, ráda bych se zeptala, co znamená příplatek “ Úklidová služba: 150 PLN”? To se tam bez příplatku jinak neuklízí? V 5* hotelu? :)
Good morning,
our property consists of 5* rooms, where the cleaning service is daily, and
apartments in separate buildings that are not 5*. There is no cleaning service
there.
Dobrý den, ráda bych koupila dárkový poukaz na pobyt s wellnes a poukazem na SPA v termínu 2.-5.4. a nejde mi to zadat do systému. Mohla bych poprosit o rezervaci přímo u vás a pak bych koupila poukaz? Bylo by to pro tři osoby. Moc děkuji za odpověď Jana Bučilová
Krásný den, Jano, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale pokud není termín možné vybrat v online rezervačním kalendáři, není možné ubytování. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, je už prosím otevřený dětský bazén? Děkuji
Good morning,
Yes, the children's paddling pool is available.
Dobrý den, domluvíme se prosím v hotelu česky? Děkuji.
Dobré ráno,
.Náš personál obvykle hovoří polsky nebo anglicky.
.Pozdravy
.Agnes Stępka
.Dobrý den. Jak je to prosím s pobytem v apartmánu s pejskem ? Malá rasa Fr buldoček . Děkuji M. Bernard
Dobrý den, Miroslave,
domácí mazlíčci jsou povoleni, poplatek za ně činí 50 PLN/noc.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, prosím o info, zda je vstup do budovy s apartmány a do apartmánů bezbariérový a pokud ano, tak zda je poblíž někde od místa parkování. Dále zda je možné se dostat i na snídaně a večeře do hlavní budovy bez bariér. Děkuji.
Dobré ráno,
.Co se týče apartmánů, standardní apartmány budou bezbariérové, nicméně jsou vzdáleny 300 až 600 metrů od hlavní budovy hotelu. Všechny budovy jsou přístupné pro vozíčkáře.
Dobrý den, pokud bychom chtěli přijet v termínu 12.-15.2., a byli bychom 3 dospělí a 3 děti (3, 10 a 14 let), kdy nejmladší nepotřebuje vlastní lůžko, jakou kombinaci pokojů/apartmán byste nám doporučili?
Dobrý den, Jitko,
v tomto počtu se bohužel nelze ubytovat na jednom pokoji.
Je proto potřeba zakoupit 2 vouchery (počet osob si pak navolte dle vašich preferencí) a po potvrzení termínu si můžete sami vybrat pokoj, ve kterém chcete být ubytováni. :)
U každého pokoje máte i galerii, takže se můžete mrknout, jak jednotlivé pokoje vypadají.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, prosím jaká část wellness je dostupná i pro rodiny
s dětmi? Dle nabídky není jasné, do kterých bazénu či výřivek mohou
děti a do kterých ne.
Dle recenzí z posledních měsíců, byl často nějaký problém
s nedostupností některých služeb (uzavřený bazén, rekonstrukce části
hotelu, atd.), tak se chci zeptat, jestli už je situace v hotelu
odpovídající garantované nabídce?
A poslední dotaz, jaké je vybavení kuchyňky na pokojích typu Standard?
Děkuji MJ
Dobrý den, Michaelo, děkuji za váš dotaz.
Bazén i wellness sekce jsou do 20:00 přístupné rodinám s dětmi, poté je wellness přístupný pro dospělé a děti od 16 let. :-) Děti nemají přístup do sauny.
V nejbližší době není naplánována žádná rekonstrukce.
Kuchyňky jsou vybaveny lednicí, umyvadlem, konvicí na čaj, sporákem a nádobím pro běžné používání. :-)
Přeji vám hezký den!
Ivett, Slevomat
Dobrý den,
nefunguje mi tabulka pro zobrazení možných termínu a ukázky ceny za pobyt.
Ráda bych se zeptala, jestli je volný pobyt v termínu kdykoliv od 24.2. –
29.2. na 3 noci (min. 2) pro 2 dospělé a 2 děti s polopenzí. Jaká je
případně cena? Děkuji, Dušková
Dobrý den, Edito,
moc se vám omlouváme, jednalo se o technický problém rezervačního systému. Nyní již můžete rezervaci s termínem bez problému provést. :-)
Přeji vám hezký den!
Ivett, Slevomat
dobrý den,
chtěla bych se zeptat zda je ski areal poblíž hotelu vhodný pro
začátečníky.
děkuji
Hezký den, Nikol, děkuji vám za zprávu. Sjezdovka Ski Arena Szrenica je určena pro všechny úrovně lyžařských schopností – od začátečníků po pokročilé. S přáním hezkého dne, Lenka ze Slevomatu
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jaké bazény jsou součástí hotelu a jak daleko od hotelu je wellnes ve městě? Děkuji
Hezký den, Štěpáne, děkuji vám za dotaz. Wellness se nachází v hlavní hotelové budově zařízení Platinum Mountain a je pouze pro hotelové hosty. S přáním hezkého dne, Lenka ze Slevomatu
Dobry den , mohl bych se zeptat na přesný rozdíl mezi Pobyt s polopenzí
a Pobyt s polopenzí a poukazem na SPA procedury.
v popisu rozdíl není tak by mě zajímalo co jsou SPA procedury
Dekuji
Dobrý den, Lukáši, děkuji za váš dotaz.
V balíčku s poukazem na SPA procedury dostanete poukaz v hodnotě 250 PLN do Dr. Irena Eris Beauty pro každou dospělou osobu. :-)
Přeji vám hezký den!
Ivett, Slevomat
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda bude v provozu 11.-14. března
2024 dětský bazén a wellnes?
Děkuji za odpověď
Hezký den, milá Deniso, děkuji za váš dotaz. Dětský bazén je v tomto období otevřen. :) Přeji krásný den, Johanka:)
Je povoleno mít sebou menšího vychovaného psa?
Krásný den, děkuji vám za dotaz. Pobyt s pejskem je možný za příplatek 50 PLN/noc. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, mohla bych se zeptat, zdali bude v termínu od 25–28.2 v provozu dětský bazén a celkově wellness? Děkuji za odpověď-
Hezký den, milá Barboro, děkuji za váš dotaz. Dětský bazén je v tomto období otevřen. :) Přeji krásný den, Johanka:)
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Dobrý den,
může pes s námi docházet na jídlo do hotelové restaurace (polopenze)? děkuji, Langová
Dobrý den, Zdeňko, děkuji vám za dotaz.
Ten nyní ověřuji přímo u poskytovatele služby, proto vás poprosím o strpení.
Jakmile budu mít více informací, dám vám sem vědět.
Předem děkuji za strpení a přeji hezký zbytek dne, Michal
Dobrý den, Zdeňko,
Váš dotaz jsem prověřil a mazlíčka opravdu vzít možné je. Berte prosím na vědomí, že hotel si účtuje poplatek za mazlíčka 50 PLN/noc. Při vytváření nové objednávky uveďte prosím do poznámky, že přijedete se psem, platí se to pak až na místě.
S přáním pěkného dne, Michal